بررسي شيوه‌هاي بازاريابي صادرات گلهاي تزئيني در ايران و هلند

مطالب دیگر:
📌بررسی اقسام اموال در حقوق اماميه📌برنامه ریزی 2.5 ماهه داوطلبان کنکور تجربی95📌بررسی فقهی و حقوقی قاعده تحذير📌من هر ماه عادت می کنم (1)📌آموزش ال سی دی های کارکتری📌دستورات و توابع ال سی دی گرافیکی📌آموزش نرم افزار آلتیوم دیزاینر📌39 پروژه با میکرو ای وی آر📌نقش معلم در رونق بخشی به مساجد و نماز 📌معرفی ساختمان های هبیتات 67 ، روکو 1 ، آلبیون 📌اتوکد مسجد 📌پاورپوینت مرمت و باز سازی عمارت مسعودیه📌مقاله 23 صفحه ای کاربردی تولید به‌هم‌پیوسته ترجمه شده خدمت شما عزیزان📌پاورپوینت ابنیه کاشان 156 اسلاید📌چهار مقاله انواع سقفهای بتنی📌ابهای زیرزمینی 📌تهويه هوا كشي-باد خان📌بتن الیافی 31 ص + عکس📌طراحی بیمارستان - نقشه های کامل📌لاغرها بخوانند: چطوری چاق بشم؟📌فایل رام اصلی گوشیhtc explorer📌خلاصه پایان نامه به همراه پاورپوینت ارائه با عنوان بررسي رابطه بين وجوه نقد ناشي از فعاليت هاي تامين مالي و بازده سهام شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران 📌ـموزش روت کردن گوشی هوآوی y520-u22برای تمام مدلها📌ساده ترین راهها برای داشتن یک شکم صاف📌مبارزه بیولوژیک
بررسي شيوه‌هاي بازاريابي صادرات گلهاي تزئيني در ايران و هلند|30014302|qms|کیو ام|دریافت فایل با موضوع|بررسي شيوه‌هاي بازاريابي صادرات گلهاي تزئيني در ايران و هلند
در این پست قصد معرفی فایل بررسي شيوه‌هاي بازاريابي صادرات گلهاي تزئيني در ايران و هلند را داریم با ما همراه باشید.

امروزه براي هر نوع حرکت آگاهانه و هدفمند در بازارهاي بين‌المللي در راتساي افزايش سهم بازار و توسعه صادرات ، بازاريابي انديشيده ضرورت خاص خود را دارد. عرضه محصولي خوب با قيمتي مناسب ، بکارگيري روشهاي مطلوب توزيع، استفاده از تبليغات آگاه‌کننده و هدفمند و از همه مهمتر شناسائي رقبا، فرصتها و تهديدهاي محيطي، از لازمه‌ها و عناصر موثر در کسب سهم مناسب در تجارت جهاني مي‌باشد. به شناسائي و ارزيابي الگوها، روشها و شيوه‌هاي بازاريابي گل و گياهان زينتي کشور ايران و هلند در يک بازار ثالث پرداخته است و از طريق تجزيه و تحليل تطبيقي آنها، بمنظور توسعه صادرات گلهاي تزييني ايران در بازارهاي جهاني خصوصا بازار کويت ، اقدام به الگوبرداري از شيوه‌هاي اثربخش بازاريابي کشور هلند که در رديف اولين صادرکننده گل و گياه در جهان بوده و 68 درصد از سهم بازار جهاني گل و گياه را به خود اختصاص داده است ، نموده است . ساختار پايان‌نامه مشتمل بر شش فصل است ، بطوريکه فصلهاي اول و دوم به ترتيب تحت عناوين کليات و مباحث و موضوعات تئوريک در برنامه‌ريزي بازاريابي بين‌المللي مي‌باشد که اطلاعات فصول مذکور از طريق مراجعه به منابع اطلاعات ثانويه جمع‌آوري گرديده است . فصل سوم به بررسي و ارزيابي موقعيت و شيوه‌هاي بازاريابي صادرات گلهاي زينتي هلند پرداخته است که نحوه مديريت بازاريابي، روشهاي رقابتي و آميخته‌هاي بازاريابي اين کشور را در بازار کويت توسط مشاهده، پرسشنامه و رجوع به اطلاعات ثانويه، مورد شناسايي قرار داده است . فصل چهارم شيوه‌هاي بازاريابي صادرکنندگان گلهاي زينتي ايران را در کشور کويت مورد بررسي قرار داده و از طريق مشاهده پرسشنامه و مصاحبه، نقاط قوت و ضعف بازاريابي گلهاي زينتي ايران را در بازار مذکور، مشخص نموده است . فصل پنجم به بيان طرح تحقيق و فرضيه‌هاي اصلي و فرعي و تجزيه و تحليل آماري داده‌ها پرداخته است . در فصل ششم به بررسي و ارزيابي نتايج حاصل از آزمون فرضيه‌ها و مقايسه بين دو شيوه بازاريابي صادرات گلهاي تزئيني کشور ايران و هلند اختصاص يافته است که نشانگر آن است که صادرکنندگان ايراني برخلاف صادرکنندگان هلندي، به فاکتورهاي قيمت ، بسته‌بندي، تبليغات ، ترويج فروش و ... در بازار کويت توجه کاملي نداشته و از خصوصيات بازار مصرف‌کننده اطلاع چنداني ندارند و در عين حال دست‌اندرکاران دولتي و خصوصي که در امر توليد و صادرات گل و گياه